Skip to content Skip to footer

1. SĄVOKOS

1. Pirkimo pardavimo taisyklės – šios nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo
sutarties, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos,
prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir
grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu –
pardavimu www.premiumautoservisas.lt internetinėje parduotuvėje
susijusios nuostatos.
2. Internetinė parduotuvė – www.premiumautoservisas.lt interneto tinklapyje
esanti elektroninė parduotuvė, kurioje Pirkėjas, prisiregistravęs ir
neprisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti
Pardavėjo siūlomas prekes.
1. Pardavėjas – UAB „Premium Auto“, įregistruota ir veikianti pagal Lietuvos
Respublikos įstatymus, registracijos Nr. 304091107, veikianti adresu
Žemynos g. 37-25, LT-06131, Vilnius, internetinis adresas
www.premiumautoservisas.lt.
3. Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2 punkte
numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių Internetinėje parduotuvėje.
4. Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių
pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių užsakymo paraiška,
kurią Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Internetinę parduotuvę, ir Pirkimo
pardavimo taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir papildymais.
5. Trečioji šalis – valstybė, kuri nėra Europos Sąjungos valstybė narė ar kita
Europos ekonominės erdvės valstybė.

2. BENDROSIOS SĄLYGOS

1. Šia Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir
pristatyti prekę Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už
ją nustatytą pinigų sumą bei atlyginti pristatymo išlaidas, sumokėti muito
mokesčius (kai taikoma Pirkėjo valstybėje) Pirkimo pardavimo taisyklių
numatytomis sąlygomis.
2. Pirkti Internetinėje parduotuvėje turi teisę prisiregistravę bei
neprisiregistravę prie Internetinės parduotuvės sistemos klientai, kurie
yra:
1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. 18 metų sulaukę asmenys, kurių
veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
2. fiziniai asmenys nuo 14 iki 18 metų amžiaus;
3. juridiniai asmenys.
3. Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2.2. punkte nurodyti nepilnamečiai asmenys
turi teisę pirkti Internetinėje parduotuvėje tik turėdami tėvų, įtėvių ar kitų
įgaliotų asmenų sutikimą, išskyrus atvejus, kai šie asmenys savarankiškai
disponuoja savo uždarbiu ar asmeninėmis lėšomis.
4. Prekybos veikla Internetinėje parduotuvėje yra vykdoma iš Lietuvos
Respublikos.
5. Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu šios Pirkimo pardavimo
taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo pardavimo
sutartimi ir abiems šalims yra privalomas teisinis dokumentas.

3. PIRKĖJO TEISĖS

1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje šių Pirkimo
pardavimo taisyklių ir Internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.
2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių Pirkimo – pardavimo sutarties,
sudarytos Internetinėje parduotuvėje, pranešdamas apie tai Pardavėjui
raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo daikto
pristatymo Pirkėjui dienos Civilinio kodekso ir šių Pirkimo pardavimo
taisyklių nustatyta tvarka.
3. Teisė atsisakyti sudarytos Pirkimo pardavimo sutarties netaikoma
juridiniams asmenims ir jų įgaliotiems atstovams.

4. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą Internetinėje parduotuvėje, privalo sumokėti
už prekes ir priimti jas šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo
duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo ne
vėliau kaip per 1 kalendorinę dieną informuoti apie tai Pardavėją.
3. Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti Pirkėjo sąskaitos informacijos
formoje pasikeitusius duomenis.
4. Pirkėjas, naudodamasis Internetinės parduotuvės paslaugomis,
įsipareigoja laikytis šių Pirkimo pardavimo taisyklių kitų sąlygų, aiškiai
nurodytų Internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos
teisės aktų.
5. Pirkėjas iš trečiosios šalies įsipareigoja sumokėti jo šalyje taikomus muito
mokesčius.


5. PARDAVĖJO TEISĖS

1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio
dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo
užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas Internetinėje parduotuvėje.
2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir
saugumui ar pažeidžia Pirkimo pardavimo taisyklių 4 punkte nurodytus
įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti
ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve arba
panaikinti Pirkėjo registraciją.
3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės
parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą,
jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2
punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3
(tris) darbo dienas.


6. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse ir
Internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui
galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis
(registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje, sudaryti Internetinėje
parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą, apmokėti užsakymą,
išsiųsti užsakyme nurodytas prekes).

2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo
nurodytu adresu Pirkimo pardavimo taisyklių 9 punkte nurodytomis
sąlygomis.
3. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės,
įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis
panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo
savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už
prekes sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, jeigu Pirkėjas
buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už prekes.

7. PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS


1. Pirkėjas gali pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs
Internetinės parduotuvės sistemoje internetiniu adresu www.
premiumautoservisas.lt, arba neužsiregistravęs Internetinės parduotuvės
sistemoje pagal šiame tinklalapyje pateiktas Taisykles.
2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį,
nurodęs reikalaujamą informaciją užsakymo formoje bei pasirinkęs
mokėjimo būdą patvirtina užsakymą paspausdamas mygtuką „Tęsti“.
3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo pardavimo sutartis
yra registruojama ir saugoma Internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
Paskyrą Internetinėje parduotuvėje sukūręs Pirkėjas turi galimybę
prisijungęs prie Internetinės parduotuvės sistemos matyti pirkimo istoriją.

8. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

1. Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės nurodomos kartu su jų
pardavimo kaina. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir
suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Pirkėjams –
lojalumo programos dalyviams prekių kainos rodomos jau su jiems
pritaikyta nuolaida. Į prekių kainą prekių pristatymo išlaidos neįeina.
Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, pasirinkęs konkretų prekių
pristatymo būdą. Prekių pristatymo išlaidos nurodomos eurais užsakymo
formoje.
2. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes vienu iš šių būdų:
1. naudodamas elektroninę bankininkystę – kai išankstinis
apmokėjimas atliekamas pasinaudojant Pirkėjo naudojama
elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjui, turinčiam
elektroninės bankininkystės sutartį, mokant už prekes šiuo
būdu, elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas
mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas
perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią
Internetinės parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų
saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos
piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės
sistemoje;
2. naudodamas elektroninio atsiskaitymo sistema “Paysera”;
3. sumokėdamas už prekę prekės atsiėmimo metu – tai
apmokėjimas, kai Pirkėjas atlieka apmokėjimą kurjerių tarnybos
darbuotojui, pristačiusiam prekę, arba Pirkėjui atvykus į
pasirinktą parduotuvę.

3. Pirkėjas iš užsienio ir Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių
9.1.2. punkte nurodytą pristatymo būdą, už užsakytas prekes gali
atsiskaityti tik Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2. punktuose
nurodytais mokėjimo būdais.
4. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1. ir 8.2.2. punktuose
numatytus mokėjimo būdus, Pirkėjas įsipareigoja atlikti išankstinį
apmokėjimą už prekes. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių
8.2.1 ir 8.2.2. punktuose nurodytus mokėjimo už prekes būdus, prekių
siuntinys pradedamas formuoti ir prekių pristatymo terminas pradedamas
skaičiuoti nuo mokėjimo įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą dienos. Pirkėjui
pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.3. punkte numatytą mokėjimo
už prekes būdą, prekių siuntinys pradedamas formuoti ir pristatymo
terminas skaičiuojamas nuo Pirkėjo užsakymo gavimo dienos.
5. Pardavėjas neatsako už mokėjimų pavedimų pagal šių Pirkimo pardavimo
taisyklių 8.2.1 punktą įvykdymą ir laiku įskaitymą į Pardavėjo sąskaitą.
6. Pirkėjas apie užsakymo įvykdymo terminą informuojamas elektroniniu
paštu.


9. PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, paraiškoje privalo nurodyti:
1. prekių pristatymo vietą, kai prekė Pirkėjui pristatoma per kurjerių
tarnybą;

2. Prekės įteikiamos užsakymo formoje nurodytam asmeniui. Tuo atveju, kai
nurodytas asmuo prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo
nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas
neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo
netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.
3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prieš pristatydamas
prekes Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas susisiekia su Pirkėju ir dar
kartą patikslina pristatymo sąlygas (pristatymo vietą ir laiką, prekes
atsiimantį asmenį).
4. Prekės Pirkėjui pristatomos per vežėjo ir Pirkėjo individualiai susitartą
terminą. Vežėjas su Pirkėju susisiekia užsakymo formoje Pirkėjo pateiktu
telefono numeriu. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo
nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo
Pirkėjo ir vežėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant minėtoms
aplinkybėms, vežėjas nedelsiant susisiekia su Pirkėju ir iš naujo suderina
prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
5. Pirkėjui išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų,
nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas
įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo
terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato prekių per prekės
užsakyme nustatytą terminą ir Šalys nesuderina papildomo termino
prekių pristatymui, tokiu atveju Pirkėjas gali atsisakyti prekių ar paslaugų
pirkimo – pardavimo sutarties ir susigrąžinti sumokėtus pinigus už prekes.
6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba
pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.
7. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą –
faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį
dokumentą.

8. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu
atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje
(važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame
dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.
Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia
ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje –
faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą
žyminčiame dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti
laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka
nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu
tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo
metu.
9. Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčiai Lietuvos
teritorijoje aprašyti ČIA. 

10. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS

1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra
nurodomos prekės aprašyme, pateikiamame internetiniame tinklalapyje
www.premiumautoservisas.lt.
2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios
prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus
prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių.
3. Pardavėjas suteikia prekės kokybės garantiją, kurios terminas – 2 (dveji)
metai.
4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims prekių kokybės
garantijos nesuteikia, galioja teisės aktuose nustatyta tokių prekių
kokybės garantija.
5. Prekių garantinės priežiūros paslaugomis rūpinasi Pardavėjas, arba
Pirkėjas yra nukreipiamas į prekių garantinio aptarnavimo centrus.
6. Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių
tinkamumo naudoti terminą, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes
parduoti Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė tokiomis
prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
7. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas pagal Civilinio
kodekso 6.364 1  straipsnio nustatytas sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų
užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina,
arba vienašališkai nutraukti sutartį.

11. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS DĖL NETINKAMOS KOKYBĖS

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir
grąžinamos vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis,
patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001m. birželio 11 d.
nutarimu Nr. 697  „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir
Civiliniu kodeksu.
2. Pirkėjui grąžinant prekes Pirkimo pardavimo taisyklių 11.1 punkte
nurodytu atveju, būtina laikytis šių sąlygų:
1. pageidautina, tačiau neprivaloma, kad grąžinama prekė būtų
originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo
Pirkėjo gauta;

3. grąžinama prekė turi būti švari;
4. grąžinamos prekės garantijos terminas neturi būti pasibaigęs;
5. pateikiamas rašytinis prašymas nurodant vieną pasirinktą
pageidavimą iš galimų: nemokamai pašalinti prekės trūkumus,
nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos
kokybės preke, atitinkamai prekės trūkumams sumažinti prekės
kainą, vienašališkai nutraukti sutartį ir sugrąžinti už prekę
sumokėtą kainą;
6. pateikiamas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas (kasos
kvitas, sąskaita faktūra, prekės priėmimą patvirtinantis
dokumentas).

3. Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui
grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti
apmoka Pirkėjas, tuo atveju, jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose
prekėse nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo
išlaidas apmoka Pirkėjas. Prekių keitimo į kitą dydį, spalvą arba modelį
atveju pakartotinis pristatymas yra nemokamas. Dėl pakartotinio prekių
pristatymo ar atsiėmimo Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria elektroniniu paštu
arba telefonu.
4. Pirkėjas, norėdamas grąžinamas prekes pakeisti kitomis prekėmis
Pirkimo pardavimo taisyklių 12.2 punkte Internetinės parduotuvės
sistemoje turi nurodyti norimas prekes bei priežastis, dėl kurių šios prekės
yra grąžinamos. Jeigu pakeistos prekės vertė yra didesnė nei grąžintos
prekės vertė, Pirkėjas sumoka kainos skirtumą vienu iš Pirkimo
pardavimo taisyklių 8 skyriuje nurodytų būdų. Jeigu pakeistos prekės
vertė yra mažesnė nei grąžintos prekės vertė, Pardavėjas grąžina Pirkėjui
kainų skirtumą.

12. PREKIŲ GRĄŽINIMAS DĖL SUTARTIES ATSISAKYMO

1. Pirkėjas – fizinis asmuo turi teisę, nenurodydamas priežasties ir
nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.228 11  straipsnyje,
išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti sudarytos sutarties, išskyrus
Civilinio kodekso 6.228 10  straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Pirkėjui –
juridiniam asmeniui Pardavėjas tokios teisės nesuteikia.
2. Pirkėjo teisė atsisakyti sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:
paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos,
jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir
pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas
visiškai įvykdys sutartį; sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus
pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos
atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių,
kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms; sutartims dėl
greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir
kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos
priežasčių; sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba
supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus
sutartis dėl šių leidinių prenumeratos; sutartims dėl skaitmeninio turinio
teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas Pirkėjui iš
anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti
sutarties.

3. Pirkėjas, Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytu atveju
norėdamas grąžinti prekę, turi pateikti aiškų savo sprendimą elektroninio
pašto adresu info@premiumautoservisas.lt. Elektroninio laiško „Subject“
eilutėje Pirkėjas turi nurodyti prekių įsigijimo PVM sąskaitos – faktūros
numerį ir prierašą „Grąžinamos prekės“. Grąžinant prekę būtina pateikti
jos įsigijimą patvirtinančio dokumento (PVM sąskaitos – faktūros) kopiją.
(pateikiama kitos elektroninės parduotuvės prekių grąžinimo tvarka)
4. Pirkėjui grąžinant prekes po Pirkimo pardavimo sutarties nutraukimo,
būtina laikytis šių sąlygų:
1. grąžinama prekė nebuvo naudojama;
2. grąžinama prekė nebuvo sugadinta;
3. grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje,
išskyrus pakuotės išvaizdos pakitimus, kurie buvo būtini norint
apžiūrėti prekę;
4. nuo grąžinamos prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės;
5. grąžinama prekė yra tos pačios komplektacijos, kokios buvo
pirkėjo gauta;
6. grąžinama prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos
dėl Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra
neišvengiami norint apžiūrėti prekę). Pardavėjas elektroniniu
paštu per 14 dienų informuoja Pirkėją apie tai, ar jo grąžinta
prekė atitiko aukščiau išvardintas sąlygas.

5. Pardavėjas, gavęs Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytą
Pirkėjo pareiškimą, privalo nedelsdamas patvirtinti patvariojoje laikmenoje
Pirkėjui, kad gavo jo Pirkimo pardavimo sutarties atsisakymą. Pareiga
įrodyti, kad laikėsi reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.
6. Pirkimo pardavimo sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po
keturiolikos dienų: kai sudaroma Pirkimo pardavimo sutartis, – nuo tos
dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna
užsakytą prekę arba: jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau
negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią
Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę
prekę; jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo
tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją,
gauna paskutinę partiją ar dalį.
7. Pareiga įrodyti, kad laikėsi teisės aktų reikalavimų dėl sutarties
atsisakymo, tenka Pirkėjui.
8. Pirkėjui įgyvendinus 12.1. punkte nurodytą teisę atsisakyti sutarties,
pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę sutartį ar ne prekybos
patalpose sudarytą sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį ar sutartį ne
prekybos patalpose, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti.
9. Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos
dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi
grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas
prekių pristatymo išlaidas. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas,
Pardavėjas turi naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas
mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir
jeigu Pirkėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.

10. Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina tik vieną ar kelias, bet ne visas
pristatytas prekes, prekių pristatymo išlaidos jam nėra grąžinamos, jei
pristatymo suma nepriklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų
savybių. Tais atvejais, kai pristatymo suma priklauso nuo pristatytų prekių
kiekio, vertės ar kitų savybių, pirkėjui grąžinama ta pristatymo mokesčio
dalis, kuria padidėjo pristatymo mokestis lyginant su ta, kurią Pirkėjas
būtų turėjęs sumokėti neužsisakęs grąžinamos(ų) prekės(ių).
11. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė
dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas
pigiausias įprastinis pristatymo būdas.
12. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės
negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra
išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau. Apie tai, kad
Pardavėjas gavo grąžinamas prekes, Pirkėjas yra informuojamas
elektroniniu laišku.
13. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo
pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi
išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui arba kitam jo įgaliotam asmeniui.
Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės
prekių grąžinimo išlaidos.
14. Jeigu sudarant sutartį ne prekybos patalpose prekė buvo pristatyta į
Pirkėjo gyvenamąją vietą sutarties sudarymo metu, Pirkėjui atsisakius
sutarties, Pardavėjas turi atsiimti prekę savo lėšomis, kai dėl prekės
pobūdžio ji negali būti įprastai grąžinta paštu.
15. Pirkėjas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų,
nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Pirkėjas
neatsako už prekės vertės sumažėjimą, jeigu Pardavėjas nepateikė
Pirkėjui informacijos apie teisę atsisakyti sutarties pagal Civilinio kodekso
6.228 7  straipsnio 1 dalies 7 punktą.

13. ATSAKOMYBĖ

1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų
teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų,
Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės
parduotuvės sistema.
3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems
asmenims. Jei Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis
naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės parduotuvės
naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko
Pirkėju.
4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo
įsipareigojimus, nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors
tokia galimybė Pirkėjui buvo suteikta.
5. Pardavėjas nėra atsakingas už trečiosiose šalyse taikomas procedūras
muitinėse, t.y. Pardavėjas neįtakoja muitinės darbo terminų, taip pat muito
mokesčių ar kitų su muitais susijusių trečiųjų šalių rinkliavų. Pirkėjas turi
įvertinti papildomas laiko sąnaudas, finansines išlaidas, kurios gali kilti dėl
prekių siuntimo į trečiąją šalį.

6. Jeigu Pirkėjas nesumoka muito mokesčio ir dėl šios priežasties negali
atsiimti, gauti prekių, Pardavėjas laikomas tinkamai įvykdęs pirkimo-
pardavimo sutartį.
7. Pardavėjas nėra atsakingas už Internetinėje parduotuvėje esančių
nuorodų į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, už juose
esančią informaciją ar vykdomą veiklą. Pardavėjas aukščiau nurodytų
tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms, įstaigoms,
organizacijoms bei asmenims neatstovauja.
8. Pirkimo pardavimo sutarties neįvykdymo ar netinkamo sutarties vykdymo
atveju kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius, t.y., jos
turėtas išlaidas dėl kaltosios šalies veiksmų.


14. PRIVATUMO POLITIKA IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA


Išsamias privatumo politikos ir asmens duomenų apsaugos taisykles peržiūrėkite čia


15. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant,
pranešimai, susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti
elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams.
Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo
momento praėjo 96 valandos.
2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti
Pirkimo pardavimo taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus
reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus
Internetinės parduotuvės sistemoje prisiregistravęs Pirkėjas
informuojamas prisijungimo metu. Pirkėjas perkantis prekes elektroninėje
parduotuvėje sutinka su pakeistomis, pataisytomis, papildytomis Pirkimo
padavimo taisyklėmis. Pirkėjo sutikimas išreiškiamas pateikiant užsakymą
Pardavėjui. Galimybė įsigyti prekes Internetinėje parduotuvėje sudaroma
tik Pirkėjams, kurie sutinka su galiojančiomis Pirkimo pardavimo
taisyklėmis.
3. Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje,
sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai
sprendžiami vadovaujantis  Lietuvos Respublikos teisės aktais.  Tuo
atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir
premiumautoservisas.lt perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją,
savo prašymą/skundą dėl premiumautoservisas.lt įsigytos prekės iš
Pardavėjo Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei
vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p.
tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto
svetainėje https://www.vvtat.lt/(taip pat Valstybinės vartotojų teisių
apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti
prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/

Garantijos


Prekėms taikomas iki dviejų metų garantinis terminas
Konkrečiai prekei taikoma garantija nurodoma kasos čekyje. Papildomai gali būti nurodoma ir
pardavimo dokumente.
Jei prekė ne dėl Jūsų kaltės pasirodė netinkama naudoti nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, ji
keičiama į naują, taisoma arba grąžinami pinigai. Prekių keitimas, grąžinimas, netinkamų naudoti
priėmimas atliekamas parduotuvėse arba galite jas (kartu su pirkimą UAB Premium Auto patvirtinančiais dokumentais bei nurodyta grąžinimo priežastimi) išsiųsti per kurjerines tarnybas
į centrinę UAB Premium Auto būstinę: S. Neries g. 21, Vilnius
Kokybiškos prekės grąžinamos per 14 d.
Nepamirškite, kad garantijos automobilių dalims galioja tik jeigu turite darbus atlikusio
autoserviso sąskaitą. Jeigu sąskaitos neturite dėl garantijos galiojimo nuspręs UAB
Premium Auto administracija.
Susitarus, prekės garantiniu laikotarpiu gali būti taisomos. Taisymo procedūra rūpinasi UAB
Premium Auto arba būsite nukreiptas į garantinio aptarnavimo centrus. Nesugadintas ir
nenaudotas prekes automobiliams (originalioje nesugadintoje pakuotėje) priimsime atgal arba
pakeisime į kitas prekes pateikus pirkimą patvirtinančius dokumentus. Prekės priimamos
parduotuvėse arba nurodžius grąžinimo priežastį, galima išsiųsti per kurjerines tarnybas. Šiuo
atveju visas siuntimo išlaidas apmoka pirkusioji pusė. Kai kurios elektros ir elektroninės įrangos prekės yra nekeičiamos ir nepriimamos atgal. UAB Premium Auto neatsako už tai, jei svetainėje matytos prekės vaizdas skyrėsi nuo gautojo spalva,
forma, įsivaizduojamu dydžiu dėl Jūsų naudojamo vaizduoklio ypatybių.
Pretenzija į garantiją bus atmesta, jei:
 Nepateiksite pirkimą įrodančio dokumento – pirkimo SF, kasos kvito (čekio).
 Nepateiksite pilną prekės komplektaciją.
 Detalės buvo keistos NE komplekte. Tai taikoma tokioms prekėms kurias primygtinai
rekomenduojama keisti komplekte – skirstymo diržas, sankaba, amortizatoriai,
stabdžių diskai ir pan.

Pristatymas


Prekes visoje Lietuvoje pristatome per 2-3d. d..
Užsakymas pradedamas vykdyti apmokėjus už prekes (jei pasirinkote apmokėjimo pavedimu
būdą), arba iš karto po užsakymo gavimo, jei pasirinkote pasiimti prekę parduotuvėje. Galimai su
Jumis susisieksime patikrinti užsakymo autentiškumą ir patikslinti pristatymo sąlygas.
Prekės pristatomos į Pirkėjo užsakymo formoje nurodytą pristatymo vietą: į namus, darbą ir
įteikiamos užsakymo formoje nurodytam asmeniui. Prieš pristatant prekes Pardavėjo atstovas
susisiekia su Pirkėju ir dar kartą patikslina pristatymo sąlygas.
Pristatymo kaina – 12,00* €
*Pristatymas nemokamas, jei perkate už daugiau nei 1000 €. Kitu atveju pristatymo kaina
visoje Lietuvoje – 12,00 €.
Dėl prekių pristatymo ir kitų klausimų kreipkitės darbo dienomis el. paštu info@premiumauto.lt

Grąžinimo taisyklės


Kokybiškų prekių grąžinimas
Įsigijote prekių, kurios Jums netiko? Jokių problemų! Galite prekes grąžinti ar pakeisti per 14
dienų nuo prekės įsigijimo.

Prekes galite grąžinti adresu – S. Neries g. 21 arba tokiu pačiu būdu kaip jas gavote, t. y.  kurjeriu.
SVARBU!
Grąžinama prekė negali būti naudota, sugadinta.  Prekės grąžinamos tik originalioje nepažeistoje
pakuotėje ir pirkėjas privalo turėti pirkimą patvirtinantį dokumentą.


Pinigų grąžinimas


1. Pinigai į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas, grąžinami per 4-5 d.d.
2. Jeigu už prekes buvo atsiskaityta kurjeriui – grynais/ kortele ar kortele paštomate,
grąžinamoje siuntoje būtina pridėti banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui.

Brokuotų prekių grąžinimas


1. Kilus abejonėms dėl dalių kokybės, rekomenduojame susisiekti telefono
numeriu +370 6 1684943
2. Brokuotas prekes galima grąžinti Kurjeriu (kliento išlaidomis), arba pristatyti nurodytu
adresu.

Negrąžinamos prekės


Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato LR teisiniai aktai. Su visu
negrąžinamų prekių sąrašu galima susipažinti šioje nuorodoje, žr. Civilinio kodekso
straipsnį 6.228 10  Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti
grąžinamos tik pardavėjui sutikus.